تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

روستای فیلبند مازندران

روستای فیلبند مازندران

یکی دیگر از روستا زیبای ایران روستای فیلبند می باشد، که از جاده هراز و فرعی روستای فیلبند (یا سنگ چال) امکان دسترسی به آن است. روستایی در شهرستان بابل در استان مازندران ایران که اوازه رویایی بودنش به گوش خیلی ها خورده است، روستایی در میان ابر ، که هر فصل از سال بیان گر جلوه ایی زیبا از طبیعت می باشد.در ادامه با سایت جامع تور کیش همراه باشید. 

روستای فیلبند مازندران

حیف است این همه راه را تا فیلبند آمده باشید اما در خانه بمانید و در طبیعت اطراف این منطقه به گشت و گذار نپردازید. خانه های سنگی و گلی را پشت سر بگذارید و به دامان طبیعت پناه ببرید. صدای زنگوله دام های مردم محلی فیلبند، همراه با مه غلیظ یا نم بارانی که هر از گاهی چترش را بر سر فیلبند باز می کند، می تواند حال تان را خوب کند. یکی از مسیرهایی هم که می توانید در آن به گشت و گذار بپردازید مسیر روستای سنگ چال است، اما دقت کنید که این راه را بدون راهنمای محلی و تجهیزات و آمادگی قبلی طی نکنید که ممکن است بعدا دچار مشکل شده یا گم شوید. روستای فیلبند به خدماتی مانند آب لوله کشی مجهز است و خانه ها و ویلاهایی نسبتا دارای امکانات را در خود دارد. در بخش غرب روستا هم تکیه ای به نام تکیه غرب در روستا وجود دارد که برای موارد مختلفی از جمله اجاره اتاق و استفاده از سرویس بهداشتی و …  می توانید بهره مند شوید.  اما در برخی از اوقات بویژه در تابستان به دلیل ازدیاد حضور گردشگران ممکن است با کم آبی و در ساعاتی نیز با قطع آب روبرو شوید.

روستای فیلبند مازندران

بهترین و دلچسب ترین کاری که می توان در سفر به فیلبند انجام داد، عکاسی از مناظر مختلف طبیعت بکر و تماشایی آنجاست. بیشتر از همه دریای ابر فیلبند گردشگران را برای ثبت تصاویر زیبا به اینجا می کشاند. اقیانوس ابری که به آرامی از مقابل تان گذر می کنند و در ترکیب با خانه های روستایی، جنگل و کوه چشم اندازهای بدیعی به وجود می آورد. در کنار این منظره طلوع و غروب آفتاب از فراز کوه ها و جنگل ها در این گوشه از بهشت خدا به قدری تماشایی است که نفس رادر سینه حبس و تصاویر بی نظیری را در قاب دوربین خلق می کند. دیگر از تک درخت ها، جاده رویایی و چشم انداز کوهستانی فیلبند سخن چندانی نمی گوییم تا خودتان اینها را در سفری به این بهشت رویایی کشف و ثبت کنید. 

روستای فیلبند مازندران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.